Bine ati venit pe blogul Atelierul Irinei!

Bine v-am regasit si aici pe blog

Pt cei ce nu ne stiti…

Eu sunt Irina, mama a trei copilasi, doua fete si un cavaler

Am descoperit aceste figurine si ne-am indragostit de ele si am zis…ca putem aduce o bucurie la copilasi asa cum si noi ne bucuram de ele ff mult

Ce bucurii iti pot aduce figurinele de ipsos?

Daca doriti sa faceti un cadou, la mamici, bunici, prietene, amice, doamne invatatoare sau educatoare, doamne profesoare sau vecine etc., va astept cu mai multe modele incepand cu suporturi de oua, iepurasi si ousoare, floricele, buchetele de flori in tablouri, suport de lumanarele de diferite marimi si cu modele in functie de sezon sau de dorinte, rame foto cu si fara model.

Pentru copilasi avem pesonaje din lumea lui Disney, fructe si legume, mijloace de transport, fluturasi si buburuze, animalute marine, cocos, si cateva animale salbatice, iepuras si puisori, forme geometrice (ca si restul, de altfel, pictate pot fi tablouri de sine statatoare), clowni, cifre si litere,ingerasi si dinozauri, semne zodiacale etc.

Le puteti colora cu carioci sau picta cu tempera, guasa, acrilice si la final sa le dati cu un lac si aveti un tablouas pe cinste facut chiar de voi sau de copii ori de nepotei etc.

Pot fi pictate de copilasi de la varsta la care ii lasati sa picteze/coloreze cu carioci. Al meu cavaler la 2 ani si cateva luni mai picteaza cand isi vede surioarele

Pentru comenzi, va astept pe privat sau pe pagina atelierului cu informatii si detalii.

https://www.facebook.com/pages/Atelierul-Irinei/532773700153834

