Amintiri din copilarie

Nu va speriati, ca nu-l voi cita pe Ion Creanga si ale lui povesti. 😉

E vorba de amintirile noastre… ale mele si ale fratelui meu.

Copii fiind, noi nu aveam program la televizor, nu aveam calculatoare sau laptopuri sau telefoane, tablete si altele.

Distractia era iesitul afara si joaca si…cititul.

Da…luam cate o carte de povesti in mana si parca nu ne lasa sa o inchidem pana nu o terminam.

Pana sa invatam noi sa citim, aveam cititorii casei, tata sau mama sau daca eram la bunici intrau ei pe fir, ori ne citeau ori ne spuneau diferite povestiri sau patanii de cand erau ei copii.

Si ca sa fie camera mai frumoasa, ne-au impodobit peretii cu …. tablouri cu personajele preferate din povesti.

Cum le faceau…tata le pirograva pe bucati de placaj, dupa ce in prealabil le desena dupa un model, sau ii erau desenate de diferite persoane talentate cu mana libera, apoi le dadea cu un strat de lac si le atarna pe perete.

IMG_1770

Asta seara am facut si eu un tablou si am ales un dinozaur.

Cu aceasta ocazie, va ofer si voua oportunitatea de a aduce acasa langa copilasi personajele preferate din povesti sau desene animate.

Va astept cu drag 🙂

