Drob de ciuperci

Una din retetele pe care ni le facea bunica mea copii fiind…

 

 Ingrediente:

2 cepe potrivite

2 cutii de ciuperci

3-4 oua

branza telemea

cascaval optional

smantana optional

branza dulce optional

marar

patrunjel

piper si sare optional.

 img_1154_1

Compozitia se face astfel: se taie ceapa marunt ca pentru tocanita. ciupercile se spala si se taie daca sunt intregi daca nu le spalati si atata tot. Branza telemea, ceapa si ciupercile ar trebui sa fie in cantitati cat de cat egale. Faramati branza sau o dati pe razatoare si apoi o amestecati cu ceapa, ciupercile, mararul si patrunjelul tocate fin si cu ouale. Daca compozitia nu este foarte moale puteti sa puneti si niste smantana. Daca va place mai picant puneti niste piper. Sare folositi numai daca branza nu este sarata. Pentru un aspect cat mai atragator radeti niste cascaval pe deasupra. Puneti totul intr-o tava unsa cu ulei sau unt sau ce vreti voi in prealabil si baga-ti-o la cuptor. O scoateti cand se rumeneste. Eu azi am observat ca avea cam multa zeama si am micsorat ochiul si apoi s-a mai uscat dar fara sa se arda. De obicei cam in jumatate de ora 45 de minute este gata.  

Puteti sa folositi aceasta reteta si la cuptorul cu microunde. Lasati 15 minute pe micro apoi inca vreo 5 pe grill. Daca aveti optiunea combi studiati-o sa nu fie nici foarte pe grill dar nici prea mult pe micro.

Soacrei mele de exemplu nu ii place daca pun ceapa cruda Zice ca nu este coapta la final, drept urmare ma bate la cap sa o calesc sau sa o inabus un pic inainte eventual si cu ciupercile. Acum fiecare face cum crede. 

Pofta buna!

