10 dorinte nebune ce merita experimentate

Raspund cu greu, m-am tot gandit si razgandit la aceasta leapsa propusa de Antoaneta.

https://slabescdupanastere.wordpress.com/2016/07/21/10-dorinte-nebune-ce-merita-experimentate-leapsa/

 

  1. Sa avem o casa a noastra, sa nu mai stam cu chirie… as prefera la curte, cu o gradinita de flori si una de legume, sa nu ne mai batem capul macar cu verdeata, cateva rosii si castraveti etc. Ideal cat mai aproape de unde locuim acum, adica in Bucuresti.

2. Sa merg iar pe bicicleta, cum o faceam candva….acum 13-14-15 ani, ma urcam pe ea si pana nu mai puteam pedala nu ma opream.

 

  1. Sa ajung si eu la vreo…65 de kg, dar merge si mai putin vreo 55-57 asta ar fi ideal 😉

 

  1. Sa putem sa mergem ori de cate ori avem chef la munte, eventual sa gasim un apartament sau o casuta undeva la munte.

Chiar gasise in concediul de la munte ceva sotul meu. J Un pret super, fata de ce e in Bucuresti sau in Constanta.

  1. Sa se bucure copiii, ca si noi de altfel, de cat mai mult timp petrecut in familie.

 

  1. Sa avem o biblioteca maaaare de tot, plina cu carti de orice gen de la beletristica, la cum sa construiesc nu stiu ce, de la carti in limba romana, la cele in engleza, franceza si nu numai si musai sa fie tiparite J daaa asta e o cerinta cam grea, mai ales la cum a luat avant cititul pe diferite tablete, ipad ori kindle.

 

  1. Sa avem timp sa stam sa ne relaxam, sa ne facem de cap J sa se bucure fiecare de ce ii place – de citit, de butonat tot felul de gadget-uri si altele, sa ne jucam, sa ne plimbam pe oriunde si oricand.

 

  1. Musai – Sa fim cu totii sanatosi, atat noi cat si ceilalti membrii ai familiei, pe cat posibil.

 

  1. Musai – sa imi gasesc si eu un loc de munca, sa pot sa stau linistita ca nu se vor mai imbolnavi in doi timpi si trei miscari copiii, sa imi pot vedea de treaba in tihna, fara gandul ca trebuie sa dau tratament la unul sau altul si asa mai departe.

 

  1. Pfffffffgreu mai e 😉 Sa nu mai fie nevoie sa tragem de copii cand vine vorba de teme – pe mine una ma termina… ai terminat? Mai am….aaaa stai ca nici nu m-am apucat de ele si tot asa…

Nu nominalizez pe nimeni sa preia leapsa, daca va place si va doriti…puteti sa o preluati cu drag.

 

Inca o data LA MULTI ANI, 2017!

