Buna tuturor!

Nu stiu altii cum sunt, dar eu daca nu am o carte langa mine seara inainte de somn, nu imi place 🙂

Unul din lucurile nelipsite din poseta, este si o carte pe care o iau dupa mine 🙂 Nu stii cand ai de stat si asteptat mai mult…

Eu prefer cartea tiparita, nu ma impac cu cele electronice, e drept ca nici nu am testat …am cateva carti puse pe un kindle touch de catre sotul meu, dar sincer…au cam ramas in lumea lor neatinse  Tot spun ca ma „iau” de ele, dar nu am mai reusit.

Si acum….sa va spun cum am sarbatorit luna martie 🙂 prin carti. :))

Azi am ajuns in ultima zi de targ la Kilipirim – anul trecut l-am sarit 🙂 si am adus o prada destul de bogatam zic eu 🙂

Incep cu copiii 🙂 Am gasit cateva culegeri si carti de exercitii literare la Aramis la 2 si 3 lei bucata, exercitiile si textele sunt conform cu programa curenta. In alti ani am luat si pe vechea programa, acum nu mai e cazul.

De la editura Pandora am luat cateva carticele din seria –  Cine a fost – Marie Curie, Mozart, Galileo, Charles Darwin, William Shakespeare, Isaac Newton, Leonardo da Vinci, Albert Einstein.

La editura Prut am gasit iar cateva carti de povesti frumusele foc si altele pentru incepatori cu text si poza care inlocuiesc cuvintele – pt incepatori. 🙂 Paul sigur se va distra cu ele 🙂 dar si fetele au cate ceva de studiat.

De la editura Diana am luat 2 planse a cate 5 lei bucata – una cu tabla inmultirii si alta cu cea a impartirii. Aveau si cu adunare si scadere. 🙂

Pentru noi – eu si sot (daca are chef si de carti in format clasic nu doar ebook), am luat „Ma numesc Salma” de Fadia Faqir – nu am citit-o dar e pe lista.

La Curtea Veche am gasit ceva interesant la reducere 🙂 si am profitat.

La Rao am gasit „Hotul de carti”, mai doream ceva dar iau alta data daca gasesc 🙂

Si la Vivaldi am gasit cateva titluri interesante iar 🙂 nu vi le spun, le las sa fie supriza. 🙂

Mai erau si alte edituri pe acolo Polirom, Herald si altele, acum nu imi amintesc numele lor, eu v-am povestit cateva cuvinte despre cele de la care am luat eu.

Voi ati ajuns la Kilipirim? Ce v-ati luat de acolo?

 

Va doresc o seara minunata alaturi de cei dragi.

