Buna tuturor

Anul asta nu am facut inca nici o plaja 🙂 prima parte din vacanta am petrecut-o la sat cu copiii, nu au dorit la mare, asa ca am stat pe acolo. Aveau deja 3-4 saptamani de cand erau la bunici 😉

1 saptamana au stat si la munte, la Pensiunea Melania, localitatea Chiojdu, in jud. Buzau. Am stat si noi de vineri seara pana duminica dimineata si apoi am plecat inapoi la caldura din capitala. Tot ce se mananca e de acolo, au ferma si cresc pasari si animalute. Au hranit iepurasi, au jucat baschet si tenis de masa si muuulte altele.

http://www.pensiuneamelania.ro/index2.html – aici gasiti mai multe informatii.

Drumul e partial ok, noi am mers din Bucuresti prin Valenii de munte, apoi la Nucsoara am facut stanga cumva si dupa localitatea Starchiojd, ultima din jud Prahova, am dat de o intersectie unde faci brusc stanga in rampa si urci si intri in Chiojdu. Drumurile ca in Romania, de la Nucsoara (cred, nu mai stiu sigur e prima data cand ajungem in zona) incolo, e rau, o parte e cu pietris. Dar sunt niste peisaje de vis. Nu am poze, am ajuns seara la 9 😛 mai avea putin si se intuneca. SI a doua zi a inceput usurel sa ploua.

Am vizitat, cu totii Muzeul de Chihlimbar din localitatea Colti. A fost ff frumos, pacat ca nu e valorificata zona mai mult…

Ei au calarit bicicletele, inclusiv cel mic a invatat 🙂 e asa mandru, dar si genunchii sunt la fel de mandrii si ei cu urmele aferente :)))

Noi am citit si am lenevit cat am putut de mult.

Am ajuns si in oras, in Constanta, la Cazinou, am vazut si corturile cu targurile de carte…

In mare cam asta a fost partea de mare deocamdata 🙂

 

Va doresc weekend placut alaturi de cei dragi.

 

