Buna

La multi ani de 8 martie!

La multi ani tuturor femeilor, doamnelor si domnisoarelor!

La multi ani mamelor!

Nu stiu cum a fost la voi, dar la noi, a fost ff cald, si m-a dus cu gandul la flori, asa ca azi, o sa va arat cateva flori pictate, din tablourile de primavara, si de asemenea cateva noutati.

Incepem cu cateva suporturi de lumanari cu modele de primavara.

Si de asemenea unul din tablourile mele preferate.

Un crin – aceasta prezentare poate ajuta copilasii sa invete despre partile plantei  -radacina, tulpina, frunze, flori – pe acelasi model mai am si tablou cu lacramioare si cu narcise.

Aici sunt lacramioarele.

Cativa ghiocei pictati, ne bucura si ei privirea.

Va arat si tabloul de suflet – al primaverii – pe care eu il numesc „Chipul mamei” – pictat de o doamna f draga mie, si careia ii multumesc inca o data pt fotografii.

Sa va arat si lalele – un tablou cu un diametru de 14,5 cm – acest tablou l-am achizitionat anul trecut si a facut furori si anul acesta. El poate fi pictat f bine de la orice varsta incepand cu 2-3 anisori pana la maturitate.

Inchei dorindu-va o primavara minunata, cu sanatate, iubire, intelegere si armonie, relaxare, voie buna, spor in toate, vesti de la excelente in sus, alaturi de familie si de cei dragi voua.

Daca doriti sa ascultati o melodie f draga mie, cantata de un cantaret ce m-a dezamagit ulterior, dar cand l-am auzit prima data era imbracat intr-un sacou rosu… la 18 ani, melodia se numeste Mama

 

Seara placuta!